تو فقط یادم باش

تو فقط یادم باش

 

حضرت ادم وقتی داشت از بهشت بیرون میرفت:خدا گفت:نازنینم آدم ، با تو رازی دارم...اندکی پیشتر آی....آدم آرامو نجیب آمد پیش...!!!زیر چشمی به خدا مینگریست...محو لبخند غم آلود خدا ، دل انگار گریست...!!گفت: نازنینم آدم ، قطره ای اشک زچشمان خداوند چکید...یادمن باش که بس تنهایم... بغض آدم ترکید... گونه هایش لرزید...به خدا گفت: من به اندازه ی گل های بهشت... من به اندازه ی عرش... نه... نه... به اندازه ی تنهاییت ای هستی من دوستت دارم....!!!آدم کوله اش را برداشت....خسته و سخت قدم برمیداشت... راهی ظلمت پرشور زمین....زیر لبهای خدا باز شنید... نازنینم آدم....
نه به اندازه ی تنهایی من.... نه به اندازه ی گلهای بهشت ....که به اندازه یک دانه ی گندم.... تو فقط یادم باش..



نظرات شما عزیزان:

اکبر
ساعت16:33---28 اسفند 1393
سلام وبلاگ خوبی دارید قالبش هم خوبه

اسی
ساعت16:16---28 اسفند 1393


♥عاشقانه♥میلاد♥
ساعت9:33---28 اسفند 1393
لینک شدی

shayan
ساعت9:30---28 اسفند 1393
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبم سر بزنی و نظر بدی
اگ دوست داشتی لینکم کن خبر بده تا لینکت کنم
http://esh09216703382.loxblog.com/


Setareh
ساعت23:57---27 اسفند 1393
I love god

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 اسفند 1398برچسب:, ] [ 22:27 ] [ مهلا گلی///الهام ]
[ ]